شناسهٔ خبر: 79131 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ثبت نام مرحله‌ دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان/ اعلام سامانه پیامکی به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت ها

اقدام ملی .اصفهان مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای جدید بهارستان ، فولاد شهر و مجلسی از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان با اعلام خبر آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در شهرهای جدید از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای جدید بهارستان ، فولاد شهر و مجلسی از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد یافت.  

وی گفت: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان تعداد ۳۳۶۸۲ نفر در سایت مورد نظر ثبت نام کرده‌اند که در این مرحله از ثبت نام شهرهای جدید، متقاضیان واجدالشرایط شهر اصفهان با داشتن ۵ شرط لازم قید شده در سامانه می‌توانند در این طرح اقدام به ثبت نام کنند.  

قاری قرآن گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت‌ها، در این مرحله مکانیزم ثبت نام تغییر یافته ضمن آنکه مانند مرحله اول پس از پایان ظرفیت سایت بسته نخواهد شد و با انجام قرعه کشی نهایی صورت می گیرد و متقاضیان می توانند از طریق رایانه شخصی و حتی با استفاده از تلفن همراه خود و با ارسال پیام کوتاه اقدام به ثبت نام کرده و از مراجعه به ادارات و کافی‌نت‌ها خودداری کنند.  

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید داشت: آنچه بدیهی است حق هیچ کس در این طرح ضایع نخواهد شد و متقاضیان می توانند از طریق سایت www. mrud. ir و یا سیستم پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اولیه کرده و پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی اقدام به ثبت نام نهایی کنند.