شناسهٔ خبر: 79158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی خوزستان:

هرچه سریعتر بستر پاسخگویی الکترونیکی به شهروندان فراهم شود

رضایی خوزستان3.jpeg مدیرکل راه وشهرسازی خوزستان لزوم فراهم سازی بستری برای پاسخگویی الکترونیکی به شهروندان را خواستار شد.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی خوزستان، رضا رضایی در جلسه شورای معاونین و کمیته مدیریت بحران این اداره کل گفت: ضمن تمهید هماهنگی لازم بر اساس مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان مبنی برکاهش ۵۰ درصدی کارکنان در اداره کل با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا باید هر چه سریعتر نسبت به فراهم آوردن بستر جهت پاسخگویی الکترونیک از درگاه اطلاع رسانی اداره کل اقدام شود.

وی افزود: هر جند در زمان حاضر برخی از خدمات را می توان از طریق سایت اداره کل به شهروندان ارائه داد تا از مراجعات حضوری کاسته شود اما این امکان کافی نیست، باید در کمترین زمان ممکن شرایطی فراهم شود تا شهروندان خدمات را از طریق درگاه اطلاع رسانی اداره کل دریافت کنند.

رضایی افزود: در این ارتباط هر کدام از معاونت ها با هماهنگی اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و پشتیبانی معاون توسعه خدماتی را که می شود از طریق پورتال اداره کل ارائه داد را مشخص و در اسرع وقت در پورتال به روز رسانی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: امیدواریم با این اقدام مراجعات حضوری شهروندان کاهش یافته و از شیوع ویروس کرونا در جامعه پیشگیری شود.

در ادامه این جلسه تغییر شیوه پاسخگویی، ضد عفونی کامل اداره کل، ضد عفونی کارکنان و ارباب رجوع در ابتدای ورود، حذف پذیرایی و جلسات غیر ضروری و ... مورد تاکید قرار گرفت.