شناسهٔ خبر: 79165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

امکان ثبت نام متقاضیان مسکن استان قم در شهر جدید امیرکبیر

مدیر کل قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از امکان ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان در شهر جدید امیرکبیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری ضمن اعلام خبر فوق افزود: مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن استان قم در ابتدای سال آینده کلید خواهد خورد با این حال امکان ثبت نام متقاضیان در شهر جدید امیرکبیر فراهم شده است.

وی افزود: متقاضیان ثبت نام در شهر جدید امیرکبیر می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۴ اسفند تا ساعت ۲۴ یکشنبه مورخ ۲۵ اسفند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ابراز داشت: در راستای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان ثبت نام از طریق پیامک فراهم شده است و ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد.

صبوری تصریح کرد: متقاضيان براي ثبت نام در طرح اقدام ملي مسكن، صرفاً با يكي از روش‌هاي سامانه طرح اقدام ملي مسكن به نشانی Tem.mrud.ir.www  و یا سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: متقاضیانی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می توانند از زمان شروع ثبت نام از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار (بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه) به  شماره پیامکی اعلام شده، نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

صبوری تاکید کرد: ثبت نام نهایی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام نموده اند، پس از عادی شدن شرایط و با اطلاع رسانی قبلی، ازطریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به نشانی (tem.mrud.ir) صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان این که ثبت نام به صورت نامحدود و بدون ظرفیت خواهد بود، افزود: متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان قم افرادی که در مرحله اول، ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

صبوری خاطر نشان کرد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

گفتنی است شهر جدید امیرکبیر که به عنوان نخستین شهر جدید ویلایی در کشور شناخته شده‌ است در کیلومتر ۷۰ محور بزرگراهی قم- اراک قرار دارد که واحدها به صورت ویلایی یک طبقه با متراژ ۳۰۰ متر زمین و ۱۰۰متر بنا احداث خواهد شد.