شناسهٔ خبر: 79186 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات‌مدیره شرکت عمران پرند:

ضدعفونی معابر شهر پرند توسط واحد خدمات شهری شرکت عمران/ تشکیل ستاد مبارزه با کرونا به محض هشدار وزارت بهداشت

ضدعفونی معابر پرند عضو هیات‌مدیره شرکت عمران پرند از ضدعفونی معابر پرند به‌صورت یک شب در میان توسط واحد خدمات شهری شرکت عمران این شهر جدید خبر داد.

پدرام صمیمی‌فر، عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: به محض صدور هشدارهای لازم از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ورود بیماری کرونا به کشور، ستاد مبارزه با کرونا در شرکت عمران شهر جدید پرند تشکیل شد و هر دو روز یکبار جلسات این ستاد را برگزار می‌کنیم.

او، با اشاره به این‌که اقدامات خوبی برای مبارزه با کرونا در پرند پیش‌بینی کرده‌ایم، افزود: فارغ از ساختمان شرکت عمران، نگرانی اصلی ما از بابت کارگزاری‌های این شرکت بود؛ زیرا روزانه مراجعان زیادی به این کارگزاری‌ها مراجعه می‌کردند و سلامت آن‌ها و کارکنان کارگزاری در معرض خطر بود. بنابراین پیش‌بینی‌های لازم را انجام دادیم و روزانه تمامی ساختمان‌ها را ضدعفونی و در مبادی ورودی شرکت و کارگزاری‌ها نیز از دستگاه‌های تب‌سنج استفاده می‌کنیم تا بتوانیم مانع ورود موارد مشکوک شویم.

عضو هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید، پرند، پخش مواد ضدعفونی‌کننده، دستکش و ماسک را از دیگر اقدامات انجام‌شده برای مقابله با کرونا خواند و گفت: با همکاری شبکه بهداشت شهرستان و استان، حتی‌المقدور این اقلام بهداشتی را تهیه و در ساختمان‌های شرکت عمران و کارگزاری‌ها توزیع کرده‌ایم تا ریسک خطرپذیری را به کمترین حد ممکن کاهش دهیم.

صمیمی‌فر همچنین گفت: با کمک واحد خدمات شهری شرکت عمران شهر جدید پرند در طول هفته گذشته به‌صورت یک شب در میان از ساعت ۱۲ بامداد تا ۵ صبح، کل معابر و خیابان‌های شهر را ضدعفونی کرده‌ایم و این اقدامات همچنان تداوم می‌یابد.