شناسهٔ خبر: 79219 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی :

دو هزار و ۴۳۷ نفر در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی ثبت نام کردند

طرح اقدام ملی تولید مسکن مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام بیش از ۲ هزار نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: برای  رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را نداشتند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به  سر شماره  ۳۰۰۰۷۳۶۴۰  نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کردند.

وی افزود: ثبت‌نام نهایی از این متقاضیان با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام می‌شود.

نژادصفوی، تأهل و یا سرپرست خانوار بودن، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت سال‌های اخیر در شهر مورد تقاضا، سابقه سکونت حداقل  پنج سال در شهر جدید مورد تقاضا و یا در شهر مادر، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه) و توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن (مازاد بر تسهیلات بانکی) را از شرایط ثبت‌نام عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: ثبت نام متقاضایان از روز دوشنبه ۱۹ اسفند به مدت ۳ روز تا ساعت ۲۴ روز چهار شنبه ۲۱ اسفند انجام شد.

لازم به ذکر است این تعداد ثبت نام در شهرهای بجنورد، اسفراین، صفی آباد، سنخواست، شوقان، جاجرم، تیتکانلو، ایور، گرمه، درق انجام شده است .