شناسهٔ خبر: 79220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مطرح کرد

کاهش ۲۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه طی اسفندماه

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از کاهش ۲۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان طی اسفندماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: از ابتدای اسفند سال جاری بیش از هفت میلیون و ۵۹۹ هزار وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی استان تردد داشته‌اند این در حالی است که طی مدت مشابه سال قبل تردد بیش از ۹ میلیون و ۶۹۰ هزار بوده است.

وی افزود: طی این مدت ۷۲۰ هزار و ۲۴۶ وسیله نقلیه به استان وارد و ۶۶۹ هزار و ۲۹۴ وسیله از استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: در مدت مشابه سال قبل شمار وسایل نقلیه ورودی به استان ۷۶۱ هزار و ۲۰۳ و وسایل خروجی ۸۱۱ هزار و ۱۰۳ دستگاه بوده است.

کرمی گفت: همچنین از ابتدای اسفند امسال ۱۴۱ هزار و ۳۹۷ مسافر در قالب ۱۸ هزار و ۱۴۹ شامل ۱۱ هزار و ۴۳ سفر درون استانی و هفت هزار و ۱۰۶ سفر برون استانی در محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند.

این مسئول عنوان کرد: در مدت مشابه سال قبل ۲۳۶ هزار و ۱۷۰ مسافر در قالب ۲۵ هزار و ۵۵۰ سفر شامل ۱۵ هزار و ۵۶۳ سفر درون استانی و ۹ هزار و ۹۸۷ سفر برون استانی در جاده‌های استان به ثبت رسید.

کرمی بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس جدید و توصیه‌های مسئولان بهداشت و سلامت مبنی بر قرنطینه خانگی، به طور جدی از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.