شناسهٔ خبر: 79266 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در سلسله ممنوع شد

small-3.jejvplym.xxe.jpg با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، تردد و فعالیت ناوگان باری و مسافربری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری برون شهری در سلسله ممنوع شد.

میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با توجه به افزایش ابتلا به کرونا در کشور و به دنبال آن در سطح استان لرستان خصوصا شهرستان سلسله، بنا به مصوبه و تاکید شورای تامین و شورای سلامت این شهرستان از مورخ ۲۵ اسفند ۹۸، تردد و فعالیت کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری بین شهری و همچنین ناوگان حمل و نقل بار از مبدا و یا به مقصد الشتر و فیروز آباد ممنوع است.

وی افزود: ناوگان حمل کالا صرفا جهت جابجایی کالاهای اساسی و خاص و با تأیید شورای شهرستان مجاز به فعالیت هستند.

قدمی یادآور شد: این تصمیم شورای تامین و سلامت شهرستان در راستای حفظ سلامت هم استانی های عزیز و پیشگیری از ادامه چرخه انتقال ویروس کرونا گرفته شده است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن کرونا در کل کشور باشیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اهمیت موضوع، از همکاری و همراهی شرکت های حمل و نقل، رانندگان و تشکل های صنفی تشکر کرد و گفت: از مسئولان شهرستان سلسله بخصوص فرماندار و شهردار، انتظار داریم مساعدت لازم را برای جبران بار مالی ناشی از رکود در فعالیت حمل و نقل با شرکت های شهرستان داشته باشند.