شناسهٔ خبر: 79268 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حراست راهداری لرستان در خط مقدم پیشگیری از کرونا

IMG_20200317_0225414_727.jpg اداره حراست راهداری لرستان از همان ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور، در خط مقدم برنامه ریزی اقدامات پیشگیرانه در حوزه فعالیت این اداره کل قرار گرفت.

محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و نقل جاده ای لرستان گفت: از همان روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا به کشور و اعلام وزارت بهداشت مبنی بر رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی، بلافاصله برنامه ریزی اقدامات پیشگیرانه در سطح اداره کل و ادارات و واحدهای تابعه آغاز گردید.

وی گفت: در این راستا جلساتی با معاونت توسعه مدیریت و منابع برنامه ریزی لازم درخصوص ضدعفونی روزانه اداره کل، ادارات شهرستانی، راهدارخانه ها و سایر واحدهای تابعه و تهیه اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش، الکل و همچنین مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای همکاران برگزار شد که با همت معاونت توسعه مدیریت و منابع با کیفیت اجرایی شد.

امینیان دعوت از گروه های جهادی مدافع سلامت برای ضدعفونی اداره کل و واحدهای تابعه را از دیگر اقدامات در راستای پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: همچنین در اقدامی فرهنگی نسبت به طراحی و چاپ پیام های بهداشتی و هشداری به کارکنان و ارباب رجوع اقدام شد همچنین مکاتبات لازم با شهرستان ها درخصوص ضدعفونی مکان های تحت پوشش و سایر اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت.

وی راه اندازی آشپزخانه در راهدارخانه شوراب را از دیگر خدمات عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در بدو ورود ویروس، سیل استان را فرا گرفت و نیروهای راهدار استان و تعدادی از استان های معین در محورها مستقر بودند بلافاصله با دستور مدیرکل و پیگیری های صورت گرفته، با تلاش معاونت توسعه مدیریت و منابع، آشپزخانه ای با رعایت اصول بهداشتی و پیشگیرانه در محل راهدارخانه شوراب در محور خرم آباد- پلدختر راه اندازی و تهیه غذای کارکنان در محورها کاملا تحت کنترل قرار گرفت.

مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در پایان ضمن تبریک پیشاپیش سال نو اظهار امیدواری کرد: با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه و توجه به تذکرهای مسئولان مبنی بر در خانه ماندن، به زودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس در کشور باشیم.