شناسهٔ خبر: 79426 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدير فرودگاه لامرد خبر داد

افتتاح ترمينال جديد فرودگاه لامرد در سال ۹۹

پرویز میری مدير فرودگاه لامرد از برنامه ريزی برای افتتاح ترمينال جديد و نيز افزايش پروازهای خارجی فرودگاه در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پرویز میری در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در معرفی مهمترین برنامه های این فرودگاه در سال ۹۹ عنوان کرد: در این راستا می توان به ادامه پیگیری ساخت تکنیکال بلاک، ترمیم جداره بیرونی سیل بند به طول ده کیلومتر، افتتاح ترمینال جدید، افزایش پروازهای خارجی، افتتاح موتورخانه ترمینال جدید، توسعه و گسترش اپرون، تکمیل و افتتاح سردر ورودی، افتتاح دیوار حفاظتی و احداث دیوار لندساید و ایرساید اشاره کرد.

مدیر فرودگاه لامرد افزود: همچنین برای نصب DVOR، نصب کنسول برج و سوئیچینگ برج مراقبت، خرید دو دستگاه ایکس ری، تکمیل بستر ارتباطی فیبر نوری و افزایش دیماند انرژی برنامه ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ،وی در معرفی مهمترین اقدامات انجام شده در این فرودگاه طی سال ۹۸ نیز گفت: در این راستا می توان به ساخت دیوار حفاظتی پیرامونی فرودگاه، کلنگ زنی سردر ورودی و تکمیل باقیمانده بلوار ورودی، بهسازی و ترمیم سیل بند، درزگیری آسفالت سطح باند، تکمیل شبکه فیبر نوری، اجرای بلوار ورودی به طول ۸۰۰ متر، بهسازی ساختمان پلیس و سپاه حفاظت و بهسازی ساختمان اداری اشاره کرد.