شناسهٔ خبر: 79505 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

اداره كل راه و شهرسازى استان تهران خبر داد

رفع ٥ مورد تعرض به اراضى ملى استان تهران در مساحت ١٣٣٠٠ مترمربع/ گشت زنى ٢٤٤ خودرو و موتور در سطح استان

عملکردیگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در ۳ روز نخست فروردین نودونه اداره كل راه و شهرسازى استان تهران، عملكرد يگان حفاظت استان را در محافظت از اراضى ملى استان در نيمه اول تعطيلات نوروز ٩٩، اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، اداره كل راه و شهرسازى امار وقایع و عملکرد نیمه اول تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ یگان حفاظت اداراه کل راه و شهرسازی استان تهران را اعلام كرد.

بر اساس آمارى كه اداره كل راه و شهرسازى استان تهران در خصوص عملكرد يگان حفاظت آن استان ارايه كرده است در مجموع در نيمه اول تعطيلات نوروز ٩٩، ٢٤٤ گشت خودرويى و موتورى به گشت زنى پرداختند كه از اين تعداد، ٨٨ گشت خودرویی و ١٥٦ گشت موتوری بوده است.

بنا بر اعلام اداره كل راه و شهرسازى استان تهران،٥ مورد وقوع تعرض و رفع فورى تعرض در مساحت ١٣٣٠٠ مترمربع توسط اداره كل يگان حفاظت استان تهران انجام شد. همچنين، بازدید و نظارت بر عوامل گشت و اراضی دولتی از ابتدای ایام تعطیل در دستور کار يگان حفاظت استان تهران قرار دارد و به صورت مستمر تا پایان تعطیلات  ادامه دارد.

اداره كل راه و شهرسازى استان تهران با يادآورى راه اندازى دريافت گزارشات مردمى از طريق سامانه تلفنى ١٦٥٦ اعلام كرد: از آغاز به فعاليت يگان حفاظت سازمان ملى زمين و مسكن در ايام تعطيلات تاكنون در استان تهران، ۲مورد رفع فوری در ٢٨ اسفند ٩٨ در رودهن کریتون، يك مورد رفع فوری در اول فروردين ٩٩ در سولقان_رندان، يك مورد رفع فوری در دوم فروردين ٩٩ در سولقان_رندان، يك مورد رفع فوری تعرض در پنجم فروردين ٩٩ در جنگلک، انجام شد.