شناسهٔ خبر: 79564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کنترل بحران کرونا در شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان

شورای هماهنگی اصفهان کنترل بحران شیوع کرونا در تمامی مبادی ورودی استان،شهرها و سطح ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با جدیت در حال انجام است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گفت: توجه به امر پیشگیری و کنترل بحران شیوع کرونا در تمامی ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سطح استان با جدیت و حساسیت بسیار در حال پیگیری است.

 وی به اقدامات انجام شده در زمینه کنترل این بحران اشاره داشت وگفت: طبق تدابیر اندیشیده شده و برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با هماهنگی های لازم نسبت به  ضد عفونی کردن سطح ادارات خود اقدام و رانندگان کامیونت بار بر نیز موظف به رعایت کلیه مسائل بهداشتی شده اند.  

قاری قرآن گفت: تمامی جلسات کنترل شیوع این بیماری به طور مستمر در محل استانداری اصفهان در حال انجام است که طبق مصوبات مقرر شده تا کلیه مبادی ورودی استان به ویژه ورودی های شهر اصفهان مورد کنترل ویژه قرار گیرد تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.  

وی افزود: در سطح دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت در این استان خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده که می توان به تب سنجی کارکنان در حین ورود، ضدعفونی کردن دست ارباب رجوع و کارکنان، تهیه اقلام بهداشتی و تحویل به کارکنان، استفاده از مجوز دور کاری کارمندان و اجرای طرح فاصله اجتماعی طبق برنامه ریزی اشاره داشت.