شناسهٔ خبر: 79579 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد

تداوم بارش‌ها در نیمه شرقی کشور/ احتمال سیل منتفی است

صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد و احتمال سیل را برای روزهای آتی منتفی دانست.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضیعت جوی کشور را اعلام کرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اعلام این مطلب که انتظار سیل وجود ندارد و عمده بارش ها تا امروز ۱۱ فروردین رخ داده است، گفت: در چند ساعت آینده انتظار بارش هایی را در نیمه شرقی کشور یعنی استانهای شرق هزمرگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی داریم.  

ضیائیان ادامه داد: روز چهارشنبه سامانه بارشی شمالغرب کشور را درگیر می کند که تقریبا نوار شمالی کشور با بارش هایی همراه خواهد بود.

وی یادآور شد: هم اکنون، بارندگی را در شمالغرب کشور و در استان هایی همچون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی هستیم. و در نیمه شرقی نیز در  استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز بارندگی وجود دارد.

وی افزود: فردا ۱۲ فروردین بارندگی در استان های گلستان، مازندران خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان رخ میدهد.

ضیائیان گفت: برای تهران امروز در ساعات عصر امروز بارش‌های خفیف رخ می‌دهد و برای فردا انتظار بارش برای تهران نیست. در روز چهارشنبه نیز شاهد بارندگی در تهران هستیم.