شناسهٔ خبر: 7959 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

گزارش خبری پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛

حال و هوای راه آهن تهران در تعطیلات نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام / اوج سفر به مشهد، تهران و قم/ مسافران از خدمات راضی هستند

ایستگاه راه آهن تهران راه آهن تهران این روزها میزبان شمار قابل توجهی از مسافران برای سفر به مشهد مقدس و قم یا ورود به تهران برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، راه آهن تهران هفته‌ای شلوغ را سپری کرد. هفته‌ای که تعطیلی چندروزه نیمه شعبان و سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در آن باعث شد تا به رغم گرمای هوا، تردد در این منطقه از شهر به وفور باشد.

در روزهای گذشته به مناسبت نیمه شعبان مسافران بسیاری حمل و نقل ریلی را برای رسیدن به شهرهای مذهبی کشور چون مشهد، قم و جمکران انتخاب کردند به همین دلیل در روزهای گذشته شاهد حضور قابل توجه مسافران در راه آهن برای سفر به این شهرها بودیم. ضمن اینکه بسیاری از هموطنان کشورمان نیز برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران از طریق ریلی وارد تهران شدند.

ایستگاه راه آهن تهران

مهدی. ق یکی از مسافران ایستگاه راه آهن تهران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره سفر خود به مشهد گفت: زمان مناسبی برای سفر به شهر مشهد است و عموما با خانواده در این روزها در تهران به سر می بردیم اما حالا شرایطی فراهم است تا به دست بوسی امام هشتم برویم.

وی همچنین از شرایطی که ایستگاه راه آهن در سالن برای مسافران درنظر گرفته اظهار رضایت کرد و افزود: اگرچه محل استراحت و صندلی به وفور در این مکان تعبیه شده اما در روزهای این چنینی که تمام بلیت های ورودی و خروجی تهران به فروش رفته مکانی برای بیشتر مسافران نیست و به همین خاطر هم بسیاری سرپا مانده یا بر روی زمین نشسته اند.

این مسافر از خدماتی که راه آهن در اختیار مسافران قرار می دهد رضایت دارد و تنها مشکل را سیستم های خنک کننده و خرابی برخی از آنها در واگن های قطار عنوان می کند.

زهرا. الف نیز یکی از مسافرانی است که از بوشهر به تهران آمده است تا در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی شرکت کند. وی خدمات شرکت راه آهن را برای مسافران مثبت می داند و از زحمات مسئولان تشکر می کند.

ایستگاه راه آهن تهران

با تعداد بی شماری از مسافران نیز به صبحت نشستیم که به شهرهای مختلفی سفر می کردند و در عین حال همه آنها از خدمات شرکت راه آهن راضی بوده و تنها به خرابی سیستم های سرمایشی در برخی از واگن ها و از بهداشت کم برخی از واگن ها گله مند بودند.

با مراجعه به گیشه فروش بلیت و سوال از متصدی آن، معلوم شد بسیاری از شهروندان بلیت های خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری خریداری کرده و تمامی بلیت های مشهد مقدس به فروش رفته اند./

نظر شما