شناسهٔ خبر: 79617 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی در پی درگذشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

حماسه فداکاری‌های دکتر رضا نگهبان در ذهن و بر زبان مردم باقی خواهد ماند

رضا نگهبان مديركل راه و شهرسازي استان تهران وزیر راه و شهرسازی در پیامی،ضایعه درگذشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پی درگذشت دکتر رضا نگهبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

چه سخت است غم از دست دادن کسانی که کوهی از صبر و ایثار بودند و اسوه ای از ایستادگی.

کارکنان وزارت راه وشهرسازی و ملت غیور ایران اسلامی، همه ی عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری های بزرگ مردانی می دانند که در پیروی از اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیر گر واقعی واژه ایثار شده اند.

بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی های مرحوم دکتر «رضا نگهبان» که قریب به ۸ سال در جبهه های حق علیه باطل حماسه ها آفریدند و  سالیان زیادی درعمران و آبادی کشور عزیزمان صادقانه  تلاش بی وقفه نمودند در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌ی معزّز  و محترم ایثارگر جانباز مرحوم دکتر رضا نگهبان و همکاران ایشان در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

محمد اسلامی
وزیر راه و شهرسازی