شناسهٔ خبر: 7967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ترافیک آزادراه تهران - قزوین نیمه سنگین است

ترافیک رییس پلیس راه البرز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - قزوین خبرداد.

سرهنگ رضا اکبری روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: هم اکنون دردومسیر شمال و جنوب آزادراه تهران -قم ترافیک به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.

وی اضافه کرد: ازشب گذشته تا کنون تا ساعتی پیش که زایران حرم امام خمینی (ره ) با اتوبوس به سمت حرم مطهر درحرکت بودند و باانسجام با خودروی اسکورت پلیس درحرکت بودند که شاهد ترافیک بسیار سنگینی بودیم که خوشبختانه بدون هیچ مشکل و تصادفی مسیر را طی کردند.

اکبری درخصوص وضعیت ترافیک در درجاده کرج -چالوس نیز یادآورشد : ازمیدان امیر کبیرتا محدوده آدران نیز ترافیک سنگینی را شاهد هستیم و ازاین محدوده تا سه راه دیزین نیمه سنگین است .

رییس پلیس راه استان البرز پیش بینی کرد با توجه به حجم فزاینده سفر ازبامداد امروز به سمت حرم مطهر بعدازظهرامروز شاهد حجم ترافیک قابل توجهی در مسیر آزادراهی و بزرگراهی باشد .

وی ازتمامی رانندگان خودروهای سواری و حمل ونقل عمومی و مسافربری خواست قبل ازشروع سفر ازسلامتی فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا ازبروز حوادث ناگوار پیشگیری شود .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترافیک در جادههای استان البرز می طلبد رانندگان علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی درمواقع ترافیک حوصله کنند واز شانه های خاکی جاده ها عبورنکنند چرا که این موجب ترافیک سنگین تری درمسیرها خواهد شد .

البرز دارای یکهزارو۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است، این درحالی است که تنها نیم درصد راه های ایران درالبرز قرار دارد.

نظر شما