شناسهٔ خبر: 79705 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

خليل پور مدير فرودگاه همدان شد

خلیل پور فرودگاه همدان با ابلاغی از سوی رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، قنبر خليل پور به عنوان مدير فرودگاه همدان منصوب شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  و شهرسازی، سياوش اميرمکری رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت دليل اين انتصاب را تعهد، سوابق و تجربه هاي خليل پور اعلام و اظهار اميدواری کرده است؛ مدير جديد فرودگاه همدان با استفاده کامل از ظرفيت های موجود تمام توان و تجارب خود را در جهت پيشبرد اهداف شرکت و برنامه های توسعه استان به کار برد.

از جمله ماموريت‌های خلیل پور در اين ابلاغ مي توان به استقرار سيستم مديريت ايمنی و ارتقا سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت‌های هواپيمايی و نهادهای حفاظتی- امنيتی و ديگر مجموعه‌های مرتبط با خدمات فرودگاهی، توسعه کار تيمی، افزايش مهارت‌ها و بهبود شرايط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تاکيد بر شناسايی و به کارگيری نيروهای مستعد و جوان با هدف همتا پروری و کادرسازی اشاره کرد.

در اين ابلاغ همچنين بر نگهداری اصولی زيرساخت‌های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادي از ظرفيت هاي فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکيد بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه‌ها رعايت دقيق قوانين و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت و نيز تعامل موثر با مسوولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ايجاد مسيرهای جديد پروازی از مناطق مختلف تاکيد شده است.

گفتنی است؛ خلیل پور پیش از این عهده دار معاونت فنی و مهندسی فرودگاه بین المللی مهرآباد بود که جایگزین سهراب کلوندی مدير پیشین این فرودگاه شد.