شناسهٔ خبر: 79713 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی

غفاری جانشین وزیر در ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید وزارت راه و شهرسازی شد

محمد اسلامی امضا معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان جانشین وزیر در ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، وی را به عنوان جانشین خود در ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به نام گذاری سال ۱۳۹۹ تحت عنوان سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ضرورت اجرای منویات معظم له و همچنین دستور ویژه رییس جمور محترم برای برنامه ریزی منسجم جهت تحقق این هدف مهم و راهبردی، «ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی» با اهداف و وظایف پیوست تشکیل و به موجب این حکم جنابعالی به عنوان جانشین وزیر در ستاد مذکور منصوب می شوید.

در ادامه آمده است: انتظار دارد با اتکال به خداوند منان با رویکرد مدیریت جهادی و استفاده حداکثری از کلیه ظرفیت ها و توانمندی های موجود در ستاد وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های تابعه، همه مساعی ممکن برای تحقق هدف راهبردی جهش تولید در سال ۱۳۹۹ به انجام رسیده و با تولید و ارایه گزارشات دقیق و منظم این مهم به صورت مستمر مورد پایش قرار گیرد. توفیقات جنابعالی را در این مسئولیت مهم از خداوند متعال مسئلت دارم.

در پایان نیز می خوانیم: بدیهی است کلیه معاونان محترم ستادی، مدیران عامل و روسای شرکت ها، سازمان ها و واحدهای تابعه مکلفند در این حوزه نهایت همکاری و هماهنگی لازم را در تولید و ارایه اطلاعات و انجام تصمیمات ابلاغی به عمل آورند.