شناسهٔ خبر: 79809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل خبر داد

تشکیل کارگروه پیشگیری از بیماری کرونا در راه و شهرسازی اردبیل / حضور یک سومی کارکنان طبق مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا بصورت شیفت بندی در محل خدمت

اردبیل فروردین 04 معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل از حضور یک سومی کارکنان راه و شهرسازی استان اردبیل طبق مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا بصورت شیفت بندی در محل خدمت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، کمال رحیمی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل با اعلام این مطلب افزود: در راستاي اجراي دستور مديركل مبني بر تشکیل کارگروه پیشگیری از بیماری کرونا در اداره و انجام اقدامات پيشگيرانه در خصوص مقابله با بيماري كرونا در ادارات راه و شهرسازی استان ضمن تشكيل جلسات از اسفند ماه سال ۹۸ تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ و عملیاتی شد.

وی از تهيه و توزيع ماسك بين همكاران توسط پایگاه بسیج شهید دادمان اداره به تعداد ۲۰۰۰ عدد خبر داد و افزود : تهيه و توزيع مواد ضد عفوني كننده بين همكاران جهت پيشگيري از ويروس كرونا از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت : ضد عفوني کردن كليه سطوح و كف هاي سالن ها و طبقات ادارات راه و شهرسازی هر روز با محلول مخصوص ضد عفوني پس از پایان وقت اداری توسط پرسنل خدوم و زحمت کش خدماتی اداره کل بصورت منظم با رعایت تمام موارد بهداشتی انجام می گیرد.

رحیمی ادامه داد: استفاده از محلول ضد عفوني كننده دست در ورودی ادارات جهت رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری به مراجعان مردمی از دیگر موارد صورت گرفته در راستای پیشگیری از بیماری کرونا در راه و شهرسازی اردبیل بوده است.

وی به شيفت بندي نيروهاي انساني اداره كل و حضور یک سوم پرسنل اداری طبق مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا و دستور مدیرکل پرسنل اداری با هماهنگی معاونین مربوطه بصورت شیفت بندی شده در محل کار به ارائه خدمات می پردازند و بقیه پرسنل امورات محوله را بصورت دور کاری انجام می دهند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: ارايه خدمات غيرحضوري و الکترونیکی در ميز خدمت اداره كل بصورت منظم و برنامه ریزی در حال انجام بوده و اطلاع رساني پيام هاي ابلاغي پيشگيرانه در مورد جلوگيري از شيوع ويروس كرونا بصورت مدون از شبکه اداری به همکاران جهت رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از این بیماری توسط اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل صورت می گیرد.