شناسهٔ خبر: 79815 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد

رفع تصرف از ۴۴۲۰ متر مربع از زمين های ملی و دولتی/ ارزش زمین‌ها بيش از ۵ ميليارد تومان است

IMG_2413.JPG كاظمي، مديركل راه و شهرسازي استان ايلام از رفع تصرف ۴۴۲۰ متر مربع زمين ملي و دولتي استان به ارزش ۵۲ ميليارد ریال توسط يگان حفاظت از اراضي اين اداره كل از ابتداي سال جاري تا كنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان ايلام، مديركل اين دستگاه اجرايي در اين خصوص گفت: يگان حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي استان از ابتداي سال جاري تا كنون ضمن جلوگيري از تصرف زمين‌هاي ملي توسط افراد سودجو  ۴۴۲۰ متر مربع به ارزش۵۲ ميليارد ريال از اين اراضي را از تصرف اشخاص سودجو خارج كرد.

وي خاطر نشان كرد با توجه به تعطيلات نوروزي و شرايط ناشي از انتشار ويروس كرونا افراد سود جوو فرصت طلب قصد تصرف اراضي ملي سطح استان را داشتند كه با قاطعيت و حضور به موقع نيروهاي يگان حفاظت از اراضي اين اداره كل ناكام شدند.

سرهنگ ياسمي فرمانده يگان حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي استان نيز از همه مردم استان خواست چنانچه قصد خريد املاك در محدوده و حريم شهرهاي سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در اين خصوص از طريق اداره كل راه وشهرسازي بعمل آورده و از خريد هر گونه زمين فاقد سند مالكيت رسمي از افراد سودجو پرهيز نمايند چرا كه يگان مذكور با هر گونه تصرف در اين خصوص قاطعانه برخورد كرده و اشخاص خاطي را به دستگاه قضايي معرفي مي‌کند.