شناسهٔ خبر: 79826 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان تهران:

شفاف‌سازی و تکریم ارباب رجوع همچنان از اولویت‌های این اداره کل خواهد بود/ در فرصت باقی‌مانده پروژه‌ها با حداکثر قدرت ادامه پیدا می‌کند / بدون تعارف و با یک جواب قاطع مانع فرسایشی شدن کارها شویم

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: شفاف‌سازی، تکریم ارباب رجوع و تلاش شبانه‌روزی برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها در مدت زمان باقی مانده جزو اولویت‌های کاری این اداره کل بوده و نباید با تعارف کردن، کارها فرسایشی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ خلیل وطن‌خواه، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان تهران، در مراسم معارفه خود با حضور مهران کفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی ضمن تسلیت بابت درگذشت مرحوم نگهبان و همچنین تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خوشحالم با اعتمادی که مقام عالی وزارت به اینجانب داشتم، فرصتی پیش آمد تا در عرصه خدمات رسانی حضور داشته باشم.

وی افزود: بدون شک تکریم از ارباب رجوع یکی از موارد مهمی است که باید در همه ادارات کل راه و شهرسازی لحاظ و در نحوه پاسخگویی به مراجعان رعایت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد:‌ یکی از اولویت های ما در این اداره کل شفاف‌سازی است و در همه استان‌هایی که در این ۲۹ سال فعالیت داشته ام، سعی این بوده که توجهی جدی به این مساله شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی و برنامه‌ریزی معاونت‌های این مجموعه با قدرت ادامه خواهد داشت و قطعا نقاط قوت را تقویت خواهیم کرد. کار شبانه‌روزی است و در فرصت باقی‌مانده با حداکثر توان و قدرت برنامه‌ها را ادامه می‌دهیم.

وطن‌خواه در ادامه گفت: یکی دیگر از اولویت‌های مهم ما در اداره کل راه و شهرسازی تعامل با همه دستگاه‌های نظارتی، نمایندگان استانداری و دیگر مجموعه‌ها خواهد بود تا با انجام یک کار گروهی تصمیم‌گیری انجام شود.

وی در پایان گفت: در همه حوزه‌ها اعم از املاک، واگذاری، هیات‌های نمایندگی و کارگروه‌ها باید کار بدون تعارف انجام شود و با دادن یک جواب قاطع، مانع از فرسایشی شدن آن شویم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان تهران دارای کارشناسی مهندسی مکانیک (حرارت و سیالات) از دانشگاه سراسری تبریز و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) از دانشگاه صنعت ارومیه بوده و هم اکنون دانشجوی دکترای مکانیک (انرژی) است.

وی مدیرکل مسکن و شهرسازی و راه و شهرسازی آذربایجان غربی (۷سال)، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل (۲ سال)، مدیر آزادراه‌های شمال غرب کشور (یک سال) و مدیرکل طرح های ملی شمال شرق و جنوب شرق کشور (۳ سال) را به عنوان سوابق اجرایی در کارنامه فعالیت خود دارد.