شناسهٔ خبر: 79957 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی فروردین ماه سالجاری

افزایش ۹ درصدی کالای جابجا شده توسط ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش ۹ درصدی کالای جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی فروردین ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای آذربایجان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از چهارصد هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان حمل شده است که این مقدار نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

ارسلان شکری گفت: برای حمل این میزان کالا نزدیک به ۲۹  هزار سفر انجام شده است که در مقایسه  با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد ۵ درصدی در تعداد سفر را شاهد هستیم.

وی با اشاره به افزایش تناژ حمل شده سیمان توسط ناوگان حمل و نقل کالای آذربایجان غربی ادامه داد: تناژ حمل سیمان درتاریخ مذکور نزدیک به ۱۳۵ هزار تن بوده که این مقدار از افزایش ۶ درصدی جابجایی این کالای مهم و استراتژیک حکایت دارد.

وی تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای استان را نزدیک به ۲۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت : این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش هشت درصدی برخوردار است که پنج درصد از کل رانندگان فعال کشور را شامل می‌شود.