شناسهٔ خبر: 79979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر:

خريد و فروش امتياز مسكن ملی ممنوع است

rostami2.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : بر اساس اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی استان بوشهر واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر فرزاد رستمی در این خصوص اظهار داشت : بر اساس این اطلاعیه واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

رستمی با توجه به این اطلاعیه افزود : ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است و ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده شود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری و.. فاقد هر گونه ارزش است. لذا خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار است.

وی بیان کرد : امتیاز این قبیل افراد باطل می‌شود  همچنين واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : در ادامه این اطلاعیه آمده است: در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

وی ادامه داد: برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.