شناسهٔ خبر: 80008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اصفهان خبر داد

پیشرفت ۳۰درصدی احداث زیرگذر باکسی در محور شریانی اصفهان- شهرضا

دادخواه.JPG معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از پیشرفت ۳۰درصدی عملیات احداث زیرگذر باکسی ر محور شریانی اصفهان-شهرضا در باند رفت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی، فرزاد دادخواه اظهار کرد: محور اصفهان شهرضا به عنوان محورشریانی شمال- جنوب  و یکی از  محورهای  پر تردد استان اصفهان به شمار می آید.

وی با بیان اینکه انجام عملیات های راهداری، هدایت ترافیک و ایمن سازی مقاطع پرتصادف در این محورها همواره یکی از دغدغه های ما بوده است، افزود: با استفاده از فرصت ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد در این محور، عملیات اجرایی احداث زیرگذر باکسی شهرضا از هفته گذشته آغاز شد.

دادخواه سرعت پیشرفت فیزیکی این پروژه را مناسب ارزیابی و تصریح کرد: تاکنون ۱۴ عدد از باکس های این محور نصب و عملیات در باند رفت محور اصفهان-شهرضا به پایان رسیده استو تا اواخر هفته جاری ترافیک روی باکس های نصب شده برقرارمی شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل این  پروژه را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

دادخواه هدف از اجرای این پروژه را ارتقای ایمنی تردد در محور شریانی اصفهان-شهرضا و حذف دوربرگردان همسطح محورعنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان هفته آینده باکس های زیرگذر این محور به طور کامل نصب شود.