شناسهٔ خبر: 80180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقويت ایمنی جاده قدیم بدرانلو

ایمنی محور بدرانلو خراسان شمالی رئيس اداره ايمني وحريم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به مسدود شدن محور بجنورد-آشخانه به علت رانش زمین، تردد از جاده قدیم بدرانلو انجام می شود و ایمنی این مسیر توسط راهداران تقویت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، حامد معروف اظهار کرد: به منظور جلوگیری از حادثه های ترافیکی دراين محور اقدامات ايمني و ايمن سازي برای ارتقاء و تامین ایمنی ترددها در حال انجام است.

وی افزود: تکمیل علائم مسیر نما و جهت نما در این مسیر از اقدامات ايمنی است که در حال انجام است و حدود 200 تابلوی مسیر نما و جهت نما نصب شده است.

معروف بيان كرد: خط کشی جديد در محور قدیم به طول 28 کیلومتر  انجام شده و حدود 150 متر گاردریل در محل های مختلف نصب شده است.

وی ایجاد 100 متر سرعت كاه در محدوده های عبوری از مناطق مسکونی، ایجاد خاکریز در دهانه پل ها را از سایر اقدامات ایمنی انجام شده در مسیر قدیم بجنورد-آشخانه عنوان کرد.

رئيس اداره ايمني و حريم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: اکنون حضور نیروهای پلیس راه در محور قدیم، تقویت شده و گشت های راهداری هم شبانه روزي در محور حضور دارند تا ایمنی ترددها در جاده افزایش یابد.

وي افزود:براساس پيش بيني انجام شده، ازابتداي ارديبهشت ماه شرايط ترافيكي محور بجنورد-آشخانه به شرايط عادي بازخواهد گشت.