شناسهٔ خبر: 80228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی فارس:

پروتکل‌های بهداشتی به کارگاه‌های ساختمان و راهسازی فارس ابلاغ شد

پروتکل.jpg مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: پروتکل‌های بهداشتی به کارگاه‌ های ساختمان و راهسازی فارس ابلاغ شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در محیط‌های کارگاهی و ساختمان ابلاغ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در این باره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و لزوم رعایت دقیق اصول بهداشتی، پروتکل‌های بهداشتی به پیمانکاران و کارگاه‌های پروژه‌های ساختمان‌سازی و راهسازی استان ابلاغ شده است.

جعفر زاهدی، افزود: با توجه به لزوم ادامه فعالیت پروژه‌های عمرانی حوزه این اداره کل، به تمام پیمانکاران و شرکت‌های فعال در این زمینه تاکید شده رعایت کامل اصول بهداشتی و ایمنی و همچنین اجرای کامل ضابطه سازمان برنامه و بودجه کشور تحت عنوان دستورالعمل مقابله با شیوع بیماری کرونا در کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی و همچنین دستورالعمل‌های وزارت بهداشت را مدنظر داشته باشند.

وی ادامه داد: به منظور نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل، بازرسان این اداره کل بازدید از پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی را در دستور کار قرار داده اند و در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی در این زمینه برابر قانون برخورد خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: با توجه به لزوم رعایت اصول بهداشتی در پروژه‌های عمرانی و الزام پیمانکاران و شرکت‌ها به تامین لوازم بهداشتی از جمله ماسک برای کارگران و نیروهای فعال در پروژه، مسئولیت هرگونه کوتاهی در این زمینه و عواقب احتمالی آن بر عهده شرکت ها خواهد بود.