شناسهٔ خبر: 80232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

رفع تصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع زمين به ارزش ۳۳۵ ميليارد تومان در خوزستان

راه خوزستان 12.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان از رفع تصرف بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع زمين به ارزش ۳۳۵ ميليارد تومان توسط یگان حفاظت اراضی این اداره کل در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي خوزستان، رضا رضایی اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی ما در بخش زمین و املاک حفظ بيت‌المال وجلوگيري از تصرف اراضي ملي است.

وی درخصوص رفع تصرف اراضي ملي در سال ۱۳۹۸ گفت: يگان حفاظت از اراضي اين اداره كل یک میلیون و ۳۰۱ هزار متر مربع زمين به ارزش افزون بر ۳۳۵ ميليارد و ۲۶۸ میلیون تومان را طي ۲۳۹ عمليات با همكاري نيروي انتظامي و دستگاه قضا رفع تصرف كرد كه در نوع خود بی سابقه بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان افزود: در فروردین ماه سال جاري نيز يگان حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي استان با همكاري نيروي انتظامي و همراهي دستگاه قضايي ضمن جلوگيري از تصرف زمينهاي ملي توسط افراد سودجو  ۶۱ هزار و ۴۵۲ متر مربع زمین به ارزش۶۸ ميليارد و ۳۵۸ میلیون تومان از اين اراضي را از تصرف اشخاص سودجو خارج كرده است.

رضایی ادامه داد: در فروردین ماه امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا یگان حفاظت اراضی این اداره کل بیش از ۲۷ عملیات رفع تصرف زمین های دولتی را با موفقیت به انجام رسانده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان تصریح کرد: در سال‌جاری نیز با همکاری نيروي انتظامي و دستگاه قضایی تمام ظرفیت های مان را برای حفاظت از بيت المال و جلوگيري از تصرف اراضي ملي به کار خواهیم گرفت.