شناسهٔ خبر: 80249 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف از اراضی دولتی شهرستان تربت حیدریه به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال 

عكس  رئيس تربت.jpg رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه از رفع تصرف دو مورد دیوارکشی در اراضی ملی این شهرستان به متراژ ۳۳۰ متر مربع و  ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهدی یوسفی مقدم با اعلام این خبر گفت : تعدادی افراد سود جو اقدام به تصرف و دیوارکشی در اراضی دولتی این اداره واقع در پلاک های ۵۰۸ و پلاک ۵۷۳/۲۳۷ از یک اصلی کوی صدف و کوی نجد در محله رباط علیا و رباط بالا  در مورخ ۱۲ و ۱۹/۱/۹۹ کرده بودند که با اخذ دستور قضایی ، دیوارکشی انجام شده تخریب و اراضی دولتی رفع تصرف شد.

وی تعداد ساخت و سازهای تخریب شده را ۲ مورد ، ۳۳۰ متر مربع و ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال عنوان کرد وافزود: با اقدام به موقع نیروهای پرتلاش گشت حفاظت اراضی ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه با هماهنگی و حمایت دستگاه قضایی از تصرف زمین مذکور جلوگیری بعمل آمد .

شایان ذکر است شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.