شناسهٔ خبر: 80296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد

اجرای سیاستهای طرح فاصله گذاری اجتماعی در حوزه حمل و نقل

7.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ازاجرای سیاستهای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در حوزه فعالیتهای اداره کل علی الخصوص در حوزه حمل و نقل جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان؛ احسان منصورکیایی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و حساسیت و اثرگذاری حوزه حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و شاغلین این بخش همگام با سایر اقشار جامعه ملزم به رعایت  دقیق پروتکل‌های مورد تایید وزارت بهداشت در خصوص مقابله با ویروس کرونا گردیدند.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل های صادره به شاغلین بخش حمل ونقل وعناصر خدماتی رفاهی بین جاده ای گفت: در راستای کاهش مراجعین بخش حمل و نقل تمهیداتی برای حضور کمتر رانندگان در اداره کل و انجمن های صنفی رانندگان بخش کالا و مسافر جهت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا لحاظ شده و بر این اساس ،امکان تمدید غیر حضوری کارتهای هوشمند  از اسفند ماه سال گذشته آغاز و درسال جدید نیز ادامه دارد.

منصورکیایی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷۴۷ کارت هوشمند رانندگان و ۴۱۵۵ کارت هوشمندناوگان در استان سمنان صادر شده است افزود: از اسفند ماه سال گذشته تا اول اردیبهشت ماه سالجاری، ۹۲۴ عدد کارت هوشمند بصورت غیرحضوری تمدید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اینکه رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای با مراجعه به نشانی اینترنتی www.rmto.ir می توانند  از خدمات غیر حضوری بهره مند گردند افزود: بمنظور کمک به فعالان عرصه حمل ونقل در بخش حمل ونقل روستائی اعتبار کارت های هوشمند رانندگان، ناوگان و صحت سلامت این افراد تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است.

منصورکیایی در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای پرسنل فداکار حوزه بهداشت و درمان گفت: امیدواریم با بسیج ملی و همکاری همه جانبه مردم شاهد ریشه کن شدن این بیماری از جایجای میهن عزیزمان باشیم.