شناسهٔ خبر: 80297 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

تحویل یک سالن ورزشی در شهرستان بهارستان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال

افتتاح سالن ورزشی شهید سردار سلیمانی از مهم ترین پروژه های حوزه ساخت و توسعه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از مجموعه پروژه های ورزشی این معاونت، تحویل فرمانداری بهارستان و بخشداری بوستان شد.

خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از تحویل سالن ورزشی شهید سردار سلیمانی به عنوان یکی از مهم ترین پروژه‌های حوزه ساخت و توسعه این اداره کل از مجموعه پروژه‌های ورزشی این معاونت و تحویل آن به فرمانداری بهارستان و بخشداری بوستان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قصد داشت تا در مراسمی با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و مسئولان شهرستان بهارستان این پروژه را به افتتاح برساند. خواسته‌ای که با توجه به شرایط بوجود آمده و به جهت حفظ پروتکل های بهداشتی و دستورات مربوط به حفظ فاصله گذاری اجتماعی و همچنین خدمت رسانی سریعتر به مردم منطقه همدانک و بوستان با حضور فرماندار و بخشدار شهرستان بهارستان روز گذشته تحویل دستگاه بهره‌بردار شد.

محبت خواه در ادامه افزود: این سالن ورزشی چند منظوره در یکی از محلات محروم شهرستان بهارستان(محله بافت هدف همدانک) سبب افزایش بسیار خوبی در سرانه ورزشی این منطقه شده و زیر بنای سالن ورزشی شهید سلیمانی ۱۱۹۳ متر مربع و پیشرفت فیزیکی آن ۱۰۰درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تأکید بر خدمت رسانی به بافت‌های فرسوده در محلات هدف گفت: شهرستان بهارستان شهر جدیدی در غرب تهران و شامل بخش‌های گلستان و بوستان و قسمتی از شهرستان رباط کریم با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت است که نیاز به اجرای پروژه های بیشتری در مسیر رفاه و خدمت رسانی به شهروندان ساکن در اطراف تهران دارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به این که اجرای پروژه‌های بازآفرینی طی سال جاری و مطابق با برنامه‌های عملی شعار سال "جهش تولید" با رشد فزاینده ای همراه باشد، گفت: هزینه تمام شده این پروژه بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران تأمین شده است.