شناسهٔ خبر: 80330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۱۱ پرونده در جلسه کارگروه زیربنایی استان

خانم سمایی معاون شهرسازی و معماری از بررسی ۱۱ پرونده در جلسه کارگروه زیر بنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ،" مریم سمایی " عنوان کرد:  این نشست به ریاست  معاونت  امور عمرانی استانداری همدان و با حضور مدیران ارشد دستگاههای عضو ، و به دبیری مدیر کل  راه و شهرسازی استان برگزار و در خصوص موضوعات مندرج در دستور کار ، بحث ، تبادل نظر و در نهایت تصمیم گیری شد.

وی بیان کرد : از مجموع ۱۱ موردی که در کمیته کارشناسی به اجماع رسیده و جهت تصمیم گیری نهایی به این جلسه آورده شده بود ، ۲ طرح در حوزه کشاورزی شامل تولید خوراک دام و طیور و احداث واحد بوجاری محصولات کشاورزی و ۶  طرح در بخش صنعت ، شامل خدمات تراشکاری ، تولید تابلو برق ، تولید کاغذ و کارتن ، تولید پودر میکرونیزه فلدسپات ، خدمات تراشکاری و تولید محصولات بتنی غیر مسلح و ۲ طرح هم در قالب شهرسازی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

وی در ادامه داد  در این جلسه با طرح اصلاح خط حریم شهر مریانج جهت حل مشکل شهروندان موافقت  و برای حریم راه در داخل شهر زنگنه نیز تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سمایی در پایان خاطرنشان ساخت: در مجموع از موارد مطروحه با تعدای از طرحها  موافقت و با تعدادی دیگر نیز به دلایل فنی و تعارض با منافع عمومی شهروندان مخالفت شد.