شناسهٔ خبر: 80408 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد

جابجائی۱۹۷هزارتن کالا دراستان اردبیــــــــــل

Rahmati.jpg مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۷ هزارو ۷۶۸ تن کالا و بار دراستان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهــرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه در فروردین ماه امسال ۱۲ هزارو ۷۷۰ برگ بارنامه نیز صادر شده است افزود: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است و این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۹ درصدی را نشان می دهد.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل  ابلاغ شده و طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز درحال اجراست.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۷۸۹ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد وبا قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل ونقل تصریح کرد:۱۱ هزار راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم ،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.