شناسهٔ خبر: 80427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل را ه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح راه سازی در جنوب کرمان

جنوب کرمان11 مدیر کل را ه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح راه سازی با اعتبار ی به مبلغ ۴۱ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان، محمد ساردویی در حاشیه بازدید از این طرحها اعلام کرد:با برنامه ریزی قبلی با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان نمایندگان مردم  ۷ شهر ستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی فرمانداران شهر های جنوب کرمان و سایر مسئولین محلی، عملیات اجرایی ۴ طرح راه سازی ازجمله احداث پل دوم جنگل آباد،احداث قطعه ۱ باند دوم محور جیرفت –فاریاب ، احداث قطعه۳  باند دوم  رودبار جنوب – ایرانشهر و احداث باند دوم امیر آباد – علی آباد با اعتباری به مبلغ   ۴۱  میلیارد ریال آغاز شد.

وی در توضیح عملیات اجرایی این طرحها افزود: احداث قطعه یک باند دوم محور جیرفت – فاریاب به طول  ۱۴.۵ کیلومتر حدفاصل خروجی شهر بلوک به سمت فاریاب و پل دوم جنگل آباد به طول کلی ۱۹۶ متر در محور مواصلاتی جیرفت – کهنوج عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 

ساردویی  یکی  راههای مواسلاتی مهم جنوب کرمان از محور بهادر اباد – رودبار – ایرانشهر نام برد و اظهار داشت : قطعه ۳ باند دوم رودبار – ایرانشهر به طول۳۶۰کیلومترکه  ۱۶۵ کیلومتر از این محور در حوزه جنوب استان کرمان قرار دارد و تا کنون قطعه یک بطول ۵ کیلومتر بصورت چهار خطه در حال بهره برداری و قطعه ۲ بطول ۵ کیلومتر در دست اجرا می باشد و آغاز عملیات اجرایی قطعه ۳ بطول  ۱۳ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است.

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان  در خصوص باند دوم امیر آباد – عنبر آباد توضیح داد: این محور تا کنون ۲.۲  کیلومتر آن تکمیل و به بهره برداری رسیده و ۲  کیلومتر عملیات اجرایی آن با حضور مدیران استانی آغاز شد.

 لازم به ذکر است : درحاشیه این سفر از روند احداث پل دوم سرجاز به طول کلی ۳۴۸ متر در محور مواصلاتی جیرفت – کهنوج  و عملیات  اجرایی محور جیرفت – بم به طول ۸۳  کیلومتر بازید شد.