شناسهٔ خبر: 80445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهابادی خبر داد:

برگزاری۷۷۷۲ نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان راه و شهرسازی استان قم

معاون توسعه استان قم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از برگزاری ۶۴ عنوان دوره آموزشی برای کارکنان این اداره کل در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع ‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، ابوالفضل طلبی مهابادی اظهار داشت: با توجه به برنامه آموزش سالانه ابلاغی وزارتخانه متبوع به این اداره کل و در جهت ارتقای سطح علمی ۱۵۳ نفر از کارمندان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان قم در سال ۱۳۹۸ تعداد ۶۴ عنوان دوره آموزشی و به میزان۷۷۷۲ ساعت بر اساس نفر ساعت برای مدیران و کارکنان، برنامه‌ ریزی و اجرا شد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۲ دوره عمومی و ۵۲ دوره تخصصی برای آموزش کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قم برگزار شده است. 

مهابادی توضیح داد: از دوره های تخصصی می توان به نحوه تعیین تکلیف اراضی ساخته شده در سنوان گذشته، انواع پیمان ها و دامنه کاربرد آن ها، شناخت، آزمون و کاربرد انواع قیر، اصول و مبانی BIM و.... و از دوره های عمومی می توان به آداب و احکام نماز، تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم، مخاطب شناسی در روابط عمومی، مدیریت موثر وقت، اقتصاد مقاومتی و...اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: از این تعداد دوره های آموزشی ۱۷ دوره آن از طریق بستر اینترنتی و به صورت مجازی انجام شده است.