شناسهٔ خبر: 80498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر استاندار همدان به تویسرکان انجام شد

اختصاص ده میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل چهارخطه تویسرکان - کنگاور

بازدید از چهارخطه تویسرکان مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه استاندار ، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی از روند اجرایی قطعه ۳ و۴ چهارخطه تویسرکان- کنگاور بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی و به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " داریوش حسینی" در این بازدید به ارائه گزارش در خصوص پروژه پرداخت و عنوان کرد : احداث چهارخطه مسیر تویسرکان- کنگاور به طول ۳۳ کیلومتر یکی از پروژه‌های مهم شهرستان است که در سالهای گذشته  قطعه اول و دوم آن به طول ۱۵کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآورشد: ۱۸ کیلومتر باقی مانده از این مسیر در قطعات سوم، چهارم و پنجم انجام خواهد شد که قطعه سوم دارای ۷۵ درصد پیشرفت ، قطعه چهارم ۴۰ درصد و قطعه پنجم نیز به زودی به پایان خواهد رسید.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای این پروژه تخصیص یافته است، اعلام کرد: استاندار همدان نیز در این بازدید ، ده میلیارد تومان برای تکمیل قطعه سوم چهارخطه تویسرکان- کنگاور اختصاص داد .

حسینی در پایان خاطرنشان ساخت: هدف از اجرای این پروژه، افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن‌سازی محور با توجه به تردد بالای وسائط نقلیه، سهولت جابجایی محصولات کشاورزی و صنعتی، ارتباط بزرگراهی تویسرکان و دیگر شهرهای همجوار با غرب کشور، اتصال راههای تویسرکان به بزرگراه کربلا و ایجاد مسیر جایگزین همدان - اسدآباد-کنگاور به همدان - تویسرکان- کنگاور است.

استاندار همدان نیز در این بازدید بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید نموده و اعلام کرد: مسیر تویسرکان به کنگاور از مسیرهای با اهمیت شهرستان است که امیدواریم ظرف یک ماه آینده قطعه سوم به اتمام رسیده و قطعه چهارم نیز با تلاش بیشتر ادامه یابد.

سید سعید شاهرخی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که تمامی امکانات و منابع را تجهیز نمائیم تا بتوانیم راه تویسرکان به کنگاور را در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.