شناسهٔ خبر: 80516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای تأمين مسكن استان ايلام با رياست استاندار

IMG_7196.JPG جلسه شوراي تأمين مسكن استان ايلام با رياست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمراني و مديركل راه و شهرسازی استان در محل استانداری ايلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام در اين جلسه ساير مديران و مسئولان عضو ستاد به صورت ويدئوكنفرانس با ساير اعضا در ارتباط بودند.

مديركل راه و شهرسازي استان ايلام در اين جلسه گفت: در سال ۱۳۹۸احداث تعداد ۵۱۴۸ واحد مسكوني طبق طرح اقدام ملي مسكن براي استان ايلام در نظر گرفته شده بود كه با رايزيني و پيگيري توانستيم اين عدد را به ۹۲۰۰ واحد افزايش دهيم و براي احداث اين تعدا واحد تفاهمنامه هاي لازم با دستگاههاي مختلف از جمله بنياد مسكن انقلاب اسلامي، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، بنياد شهيد و امور ايثارگران، نيروي انتظامي ، سازمان بهزيستي، ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني(ره) و از طريق تسهيلات باز آفريني شهري به صورت خودمالكي و...  به انجام برسانيم.

وي در خصوص آخرين وضعيت مسكن مهر استان نيز گفت: تنها ۱۸۸ واحد مسكن مهر در سطح استان به دليل نداشتن متقاضي و مشكلات حقوقي تعاونيها باقي مانده است و ۱۶۹۸ واحد نيز در مجموع با پيشرفت فيزيكي ۷۰ درصد در حال تكميل هستند.