شناسهٔ خبر: 80530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان :

خروج کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) تسریع می‌شود

س و ب - حمل کالای اساسی  بندر چابهار.jpeg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از افزایش هماهنگی های بیشتر بین دستگاهای متولی برای تسریع خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به برگزاری جلسه  تسریع خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) که با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی، مدیر کل نا‌ظر گمرکات، مدیرکل پشتیبانی و امور دام استان و نماینده هماهنگی اموراقتصادی استانداری در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد هر دستگاه انتظارات مورد نظر خود را از دیگر دستگاه مرتبط با موضوع  اعلام کند تا اقدامات لازم جهت رفع آن صورت گیرد.

وی افزود: همچنین مقرر شد هر اداره نسبت به معرفی نماینده برای هماهنگی های بین بخشی بیشتر اقدام کند تا این نمایندگان نیز در جلسات هفتگی خود روند اجرایی تخلیه و بارگیری  را مورد بررسی قرار داده  و نسبت به حل مشکلات احتمالی اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: مقرر شد گمرگ بندر امام نسبت به فعال سازی ۳ درب از گیت های خروجی خود در این بندر بصورت ۲۴ ساعته اقدام کرده و یک درب دیگر نیز در ه‍فته آینده اضافه شود.

بهرامی نیا ادامه داد: همچنین مقرر شد به منظور کاهش ازدحام کامیون های حمل کالاهای اساسی در بندر، پایانه بار بندر امام خمینی (ره) بر اساس توان اعلامی هر انبار توسط نماینده انبارها، نسبت به اعزام کامیون به اسکله اقدام کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان همچنین یادآور شد : قرار است پیگیری لازم در خصوص اتصال پایانه بار بندرامام و انبارهای مربوطه توسط اداره کل راهداری وحمل ونقل انجام شود و اداره کل پشتیبانی امور دام استان نیز به منظور برطرف کردن مشکلات موجود آنها را هرچه سریع تر شناسایی و در راستای  رفع آنها اقدامات لازم را بعمل آورد .