شناسهٔ خبر: 80597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یکروزه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به شهرستان جاجرم مطرح شد:

پروژه های فعال، نیمه فعال و راکد در شهرستان جاجرم باید اولویت بندی شود/اعزام تیم برای بازدید از تک تک پروژه های شهرستان/محور جاجرم به میامی اولویت خاصی در استان است/۱۰۵۲ واحد مسکن مهر تا خرداد ماه در استان افتتاح خواهد شد

پروژه های فعال، نیمه فعال و راکد در شهرستان جاجرم باید اولویت بندی شود 2 مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی دیروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۹ با هدف پیگیری پروژه های این اداره کل و دعوت فرماندار شهرستان جاجرم به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید عبدالمجید نژادصفوی در این جلسه گفت: پروژه هایی که در حوزه راه و شهرسازی در جاجرم داریم بررسی شد و به یک نقطه مشترک در این پروژه ها رسیدیم .

وی اضافه کرد : یکی از راه های توسعه و رونق هر بخش و منطقه توجه به زیرساخت های راه و مسکن آن منطقه است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و اینکه فرصت مناسبی در بحث اجرای پروژه ها داریم ، باید پروژه های فعال، نیمه فعال و راکد ظرف امروز و فردا اولویت بندی شود تا براساس اولویت بندی ، کار را مدیریت کنیم و اولویت بندی هم باید فاز به فاز و براساس تقویم افتتاح ها در هفته دولت و ایام الله دهه مبارک فجر باشد.

نژاد صفوی به محور جاجرم به میامی اشاره کرد و افزود: این محور یکی از اولویت های خاص در استان است و می تواند باعث کاهش زمان سفر، کاهش هزینه سفر، کاهش حمل کالا، کاهش هزینه سوخت و به تبع آن کاهش آلایندگی شود و استان را از بن بست نجات دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد فعال شدن کارگاه ها و مناقصه قطعاتی که تا این لحظه به مناقصه نرفته است باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به بحث مسکن اشاره کرد و اضافه کرد: ۳۱۵۰ واحد مسکن مهر افتتاح نشده در استان داریم که از این تعداد ۱۲۵۰ واحد مشکل دارند که در صدد رفع این مشکلات هستیم و نهایتاً تا خرداد ماه ۹۹، ۱۰۵۲ واحد را افتتاح خواهیم داد.

رضا آذری، فرماندار جاجرم نیز در جلسه ویژه ای با حضور بخشداران و روسای ادارات با رویکرد بررسی و تقسیم سازی و تصمیم گیری برای اتمام پروژه ها در بخش های مختلف گفت: خوشبختانه پروژه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این شهرستان از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است و نگاه ما به پروژه ها باید یک نگاه واقع بینانه باشد.