شناسهٔ خبر: 80672 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

بازگشت ۸ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از اراضی دولتی در شهرستان دماوند به بیت المال

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در بازدید از شهرستان دماوند ، از رفع تصرف ۸ هزار و ۵۳۰میلیارد ریال از اراضی دولتی و ملی شهرستان دماوند و بازگشت آن به بیت المال خبر داد.

خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اعلام این خبر با اشاره به دیدار با فرماندار دماوند اظهار داشت: همکاران راه و شهرسازی در شرق استان تهران در یک فعالیت هماهنگ، پیش از نوروز امسال تاکنون ( تنها طی دو ماهه اخیر ) توانسته اند ۲۴ نوبت تخریب به ارزش ۴۰۸۰ میلیارد ریال معادل ۵۵ هکتار و ۵۸ مورد رفع تصرفات به ارزش ۴۴۵۰ میلیارد ریال معادل ۲۸ هکتار را انجام دهند.

محبت خواه ۸۳ هکتار اراضی آزاد شده در شهرستان دماوند به ارزش ریالی ۸۵۳۰ میلیارد ریال را حاصل تلاش شبانه روزی راه و شهرسازی استان تهران، یگان حفاظت از اراضی، پشتیبانی دادستانی، نیروی انتظامی و فرمانداری دماوند عنوان کرد و افزود: هوشمندانه و مقتدرانه با همراهی یگان، حافظ منافع ملی هستیم و در این راه از هیچ اقدام قانونی دست برنخواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران حفظ بیت المال و اراضی بالاخص در استان تهران که زمین دارای ارزش افزوده بالایی است را خط قرمز این اداره کل برشمرد و تصریح کرد: طی سال جاری نیز با یک برنامه ریزی منسجم در این حوزه به خدمت رسانی ادامه خواهیم داد.