شناسهٔ خبر: 80753 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع ۳۶۰ حلقه لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی(ره)

لاستیک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از توزیع ۳۶۰ حلقه لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی(ره) از اول اردیبهشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: طی دو هفته گذشته کار توزیع لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی(ره) آغاز شد.

وی با بیان اینکه با آغاز اجرای این طرح تاکنون ۳۶۰ حلقه لاستیک توزیع شده است، افزود: رانندگان کامیونی که خودروی آنها دارای ۳ فقره بارنامه حمل کالاهای اساسی و ۳ هزار کیلومتر کارکرد از مبدأ بندر امام خمینی(ره) باشند، می توانند با مراجعه به پایانه بار و در دست داشتن کارت هوشمند، کارت ماشین و کپی برگ سبز خودرو نسبت به دریافت لاستیک تشویقی اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: شرایط دریافت لاستیک تشویقی این رانندگان به صورت سیستمی بررسی و در صورت داشتن شرایط، حواله را دریافت خواهند کرد.

بهرامی نیا یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۴۸۰ تن کالای اساسی توسط ۵۷ هزار و ۱۵۴ کامیون به سایر نقاط کشور جابجا شده است.