شناسهٔ خبر: 80759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راه و شهرسازى لارستان خبر داد

آغاز عملیات لکه گیری هندسی و درزگیری در بزرگراه لامرد – مهر

محمدرضا باقری فرد مدير كل راه و شهرسازى لارستان از آغاز عملیات لکه گیری هندسی و درزگیری در بزرگراه لامرد – مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدرضا باقرى فرد با بيان اين كه در راستای نگهداری وضعیت محورهای شریانی مجوز اجرای لکه گیری هندسی با آسفالت گرم در محور مذکور از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اخذ و پس از انجام تشریفات قانونی پیمانکار آن انتخاب شد، افزود: تا چند روز آینده این عملیات شروع خواهد شد، قرارداد اجرایی این عملیات بالغ بر ٧٠ میلیارد ریال است.

مديركل راه و شهرسازى لارستان تصريح كرد : خرابی های گسترده ای ناشی از فشار بارهای وارده از لاستیک ناوگان سنگین به سطح رویه آسفالت به صورت ترک‌های موزاییکی مخصوصا در محل عبور چرخ‌ها بوجود آمده  است. با اجرای لکه‌گیری ابتدا مقاطع به وسیله دستگاه مربوط تراش داده و برداشت می شود و سپس پاکسازی و قیرپاشی و آسفالت مجدد در مقطع انجام خواهد شد.

او افزود: محور فاریاب - اخند یکی دیگر از محورهایی که در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی لارستان  قرار دارد و عملیات درزگیری آن با قیر پلیمیرى انجام می گیرد.

باقری فرد تصریح  كرد : با اجرای این عملیات از پیشرفت خرابی ها به لایه های زیرین و مابقی سطح رویه جلوگیری خواهد شد و رویه آسفالت بهسازی و سطح سرویس مناسبی بوجود خواهد آمد.