شناسهٔ خبر: 80867 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با همت سازمان ملی زمين و مسكن

دوره آموزشی مروجين بهره‌وری برگزار شد

نفیسه قدسیان مديركل دفتر تجهيز منابع، برنامه‌ریزی و بودجه سازمان ملی زمين و مسكن از برگزاری دوره آموزشی مروجين بهره‌وری به صورت ويدئو كنفرانسی در سازمان ملی زمين و مسكن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نفیسه قدسيان مدیرکل دفتر تجهیز منابع، برنامه‌ریزی و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن، هدف از برگزاري اين دوره را آموزش مفاهيم اساسی بهره‌وری، روش انجام مراحل پروژه  تدوين سند ارتقای بهره‌وری سازمان با توجه به مقررات قانونی بر شمرد. 

دبیر کمیته بهره‌وری سازمان ملی زمين و مسكن افزود: با عنايت به مقررات قانوني مبني بر استقرار چرخه مديريت بهره وري در دستگاه‌های اجرايي مطابق با ماده ۵ قانون برنامه ششم  توسعه اقتصادی، اجتماعي كشور پروژه تدوين نظام‌نامه بهره‌وری در سازمان ملی زمين و مسكن از اسفندماه ۹۸ آغاز شده و دوره آموزشی مذكور در راستای اجرای پروژه و مطابق با شرح خدمات آن برگزار شده است. 

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی سرفصل‌های ارائه شده در اين دوره آموزشی را مفاهيم و تعاريف بهره‌وری، چرخه مديريت بهره‌وری، عوامل موثر در بهره‌وری، توالی قدم‌ها و پله‌های بهره‌وری و آموزش نحوه اندازه‌گيری بهره‌وری بر شمرد.

گفتني است دوره آموزشي مروجين بهره وري از برنامه هاي آموزشي مصوب سازمان ملي زمين و مسكن بوده كه به دليل رعايت پروتكل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي در سه سالن مجزا و به صورت ويدئو كنفرانسي برگزار شده است.