شناسهٔ خبر: 80871 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شالی :

تسریع در احداث محور ارکان/فرهنگ رانندگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد/ محورهای خراسان شمالی یکنواخت است

جلسه بررسی نقاط حادثه خیز خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت نقاط حادثه خیز در محل دادستانی بجنورد برگزار شد حضور یافت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید عبدالمجید نژادصفوی در این جلسه به تسریع عملیات احداث محور ارکان اشاره کرد و افزود: با پیمانکار محور ارکان جلسات متعددی گذاشته شده و در آخرین جلسه مقرر شد دو راهی ارکان سریعا آسفالت شود و مورد بهره برداری قرار گیرد .

وی اظهار داشت: فرهنگ رانندگی در محورهای استان خراسان شمالی جدی گرفته نمی شود در حالی که بخش اصلی کاهش تصادفات جاده ای در محورهای استان ، وابسته به نهادینه نمودن فرهنگ رانندگی است.

نژاد صفوی عنوان کرد: کار باید عملیاتی باشد و برنامه ای برای اجرای کارها تدوین کنیم و جهت تکمیل و بهره برداری پروژه های در دست اقدام باید جهادگونه عمل نمود .

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به یکنواختی در محورهای استان اشاره کرد و تصریح کرد: باید از ظرفیت امکانات موجود در استان و مشارکت همه دستگاه های اجرایی جهت رفع خستگی و اسکان توقف کاربران جاده ای در فواصل حداکثر ۲۵ کیلومتری نسبت به احداث فضاهای مناسب از جمله درختکاری ، ایجاد سکوی نماز و ... اسکان توقف برای مسافرین را فراهم سازیم .

وی اظهار داشت: زنده کردن محورها، مبلمان جاده ای، روشنایی در جاده ها و ورودی و خروجی شهرها می تواند در یاد و خاطره مسافر باقی بماند و می بایست به این مسائل بیشتر اشراف داشته باشیم و این مسائل را رعایت کنیم.