شناسهٔ خبر: 80876 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد

تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی برای شرکت فرودگاه‌ها و شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره)/ اولویت بندی اجرای ۲۱ پروژه در سال جاری

سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برنامه ریزی برای ارایه تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی به این شرکت و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد.

سیاوش امیر مکری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به بیان اولویت‌های در نظر گرفته برای سال جاری پرداخت و گفت: شرایط خاصی که امروز بر صنعت هوانوردی دنیا حاکم است، تاثیر بسزایی بر درآمد شرکت‌های هواپیمایی گذاشته و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز  از این قضیه مستثنی نیست. در حال حاضر به توجه به کاهش شدید منابع ناچار به بازبینی در برنامه‌های اجرایی سال ۹۹ شده ایم و در حال تعیین پروژه‌هایی هستیم که در سال جاری با توجه به درآمدهایمان بتوانیم آن‌ها را به انجام برسانیم.

وی افزود: برای این منظور ۲۱ پروژه فرودگاهی را در اولویت قرار داده ایم و تلاش داریم تا پایان سال آن ها را به بهره‌برداری برسانیم.   

چندی پیش وزیر راه و شهرسازی از تصویب بسته حمایتی پیشنهادی این وزارتخانه به منظور کمک به شرکت‌های حمل و نقلی در هیات دولت خبر داد.

امیر مکری با بیان این که این بسته شامل حال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز می شود، در این باره توضیح داد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب بسته حمایتی برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و نیز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی مجموعا ۵۰۰ میلیارد تومان است.