شناسهٔ خبر: 8095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات احداث قطعه دوم بزرگراه داراب - فسارود در استان فارس

بزرگراه سیرجان - گل گهر عملیات احداث قطعه دوم بزرگراه داراب - فسارود با حضور نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فریدون نریمانی رئیس راه و شهرسازی شهرستان داراب در حاشیه این مراسم اظهار کرد: محور داراب ـ فسارود که یکی از  راههای اصلی شهرستان بوده و در مسیر ارتباطی شهرستانهای فسا ـ استهبان _ نیریز و روستاهای منطقه فسارود شهرستان داراب از ترافیک بالایی برخوردار است .

نریمانی در ادامه تأکید کرد: احداث این بزرگراه نقش مهمی در کنترل ، هدایت ترافیک و ایمنی سفر و تاثیر به سزایی در تحول و پیشرفت منطقه خواهد داشت.

 رئیس راه و شهرسازی شهرستان داراب در این باره اعلام کرد:  قطعه اول بزرگراه یاد شده به طول ۱۰ کیلومتر است که هم اکنون ۶ کیلومتر اول آن آسفالت و مورد بهره برداری قرار گرفته و چهار کیلومتر دوم نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی همچنین گفت : قطعه دوم  بزرگراه داراب ـ فسارود به طول ۱۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال در دست ساخت قرار دارد./

نظر شما