شناسهٔ خبر: 80957 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ باهدف پاسخگویی به هموطنان دراستان زنجان راه اندازی شد

رونمایی ازسامانه 141 استان زنجان درمراسمی با حضور حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اعضای هیأت عامل و معاونین این سازمان  و مدیران استان‌ها آیین رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده‌ای استان زنجان دراین مراسم گفت: امکان ارتباط بااپراتورهای استان درسامانه ۱۴۱ فراهم شده ومخاطبین می‌توانند برای اطلاع ازوضعیت راههای استان و اعلام رخدادهای جاده‌ای با اپراتورهای مرکز ارتباط برقرارکنندکه این امکان قبلاً فقط برای ارتباط باپراتورهای مرکزمدیریت راه های کشور فراهم بود.

عبدالحسین علی اکبری افزود: اعلام وضعیت راه ها, آب وهوای مسیرها, اعلام انسداد یا محدودیت راه‌ها, ثبت شکایات در رابطه باخرابی رویه‌های راه‌های کشور, ثبت شکایات مسافران حمل ونقل عمومی و ثبت شکایات رانندگان بخش حمل ونقل عمومی ازجمله قابلیت‌های این سامانه است.

وی مزایای این سامانه را کاهش چشمگیر حجم انتظار تماس‌گیرندگان با اپراتور در شرایط خاص جوی و بحران بیان داشت و گفت: افزایش کیفیت, دقت و سرعت پاسخگویی به تماس‌گیرندگان, قابلیت انتقال تماس‌ها به ستاد وسایراستانهای معین, اطلاع‌یابی مستقیم مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از مشکلات و رسیدگی درکمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری و اهتمام مسئولان در خصوص اطلاع‌یابی از آخرین وضعیت راه‌های حوزه استحفاظی و رخدادهای جاده‌ای برای پاسخگویی دقیق و سریع به هم‌وطنان از مزایای این سامانه است.