شناسهٔ خبر: 80978 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه مطرح کرد:

آغاز عملیات راهداری محوری در راه اصلی مبارکه_بروجن / نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های بار و مسافر

download.jpg رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه از آغاز عملیات راهداری محوری در راه اصلی مبارکه_بروجن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کیوان رحیمی اظهار کرد : این محور به دلیل دوطرفه و پرترافیک بودن به عنوان پایلوت طرح راهداری محوری شهرستان مبارکه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه  افزایش  تردد در یک محور احتمال بروز تصادف را نیز افزایش می دهد، افزود:  عملیات های راهداری همچون ترانشه برداری، اصلاح شیب شیروانی، شانه سازی راه، اصلاح وضعیت تابلو علائم اخطاری، اطلاعاتی و انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.

 رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه تصریح کرد: آشکارسازی نقاط  مستعد حادثه، ارتقا ایمنی تردد و انسداد دسترسی های غیرمجاز از دیگر اقدامات مهم برنامه ریزی شده برای این محور است.

رحیمی طول این محور را ۳۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: تا پایان سال جاری بخش زیادی از این مسیر تحت پوشش طرح راهداری محوری قرارخواهد گرفت.

وی همچنین از نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های بار و مسافر خبر داد و افزود: ضدعفونی کردن پایانه های بار ومسافر، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک از جمله مواردی است که در نظارت بر این مجموعه ها مورد توجه قرار می گیرد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه خاطرنشان کرد: گزارشات کامل وضعیت پایانه بار ومسافر شهرستان مبارکه به کمیته حمل ونقل بار ومسافر کرونا این شهرستان ارائه می شود.