شناسهٔ خبر: 80982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی؛

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی شد/ لزوم بازنگری در نقشه راه های استان

جلسه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی و اعضای شورای حمل و نقل استان برگزار و حسینعلی مقصودی به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی و اعضای شورای حمل و نقل استان برگزار و ضمن تقدیر از زحمات داریوش حسینی در ادامه حسینعلی مقصودی به عنوان سکان‌دار جدید این منصب معرفی شد.

پیش از معرفی مقصودی، این عنوان در اختیار حسین ده محسنی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری بود که اقداماتی از جمله پیشرفت ۴۰ درصدی کمربند شمالی شهرکرد، پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه سه‌راهی امام قیس، افزایش ۴۰۰ درصدی اعتبارات حوزه راه و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی محور شهرکرد-شلمزار را می توان به عنوان کارنامه دوره مسئولیت وی بر شمرد.

در این جلسه حسینعلی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۱۵ سال پیش چشم‌اندازی برای توسعه راه‌های استان طراحی شد که تا امروز همه موارد آن یا انجام شده و یا در حال انجام است.

وی ادامه داد: بازنگری این سند اولویت کاری ماست چرا که شرایط استان تغییر کرده و چهارمحال و بختیاری در مسیر ترانزیتی قرار گرفته است.

مقصودی با بیان اینکه احداث بزرگراه و راه اصلی و همچنین رفع نقاط حادثه‌خیز در دستورکار است، افزود: باید آزادراه به سمت خوزستان مطالعه و راه‌آهن اصفهان خوزستان که خط ریلی پربازدهی است را پیگیری کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر پیگیری پروژه‌های افتصاد مقاومتی اظهار داشت: وضعیت راه‌های روستایی مطلوب نیست و باید تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: شایسته نیست روستای بالای ۵۰ خانواری فاقد راه روستایی باشد، راه مناسب اولین مطالبه مردم این روستاها است.

مقصودی با اشاره به پرو‌ژه‌های نیمه تمام دولتی عنوان کرد: تعدادی از این بناها قبل از تکمیل فرسوده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری پیشنهاد داد: حوزه راه‌سازی باید داخل  استان مستقر شود، روند فعلی قابل قبول نیست.