شناسهٔ خبر: 81042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین مسکن فرهنگیان جنوب کرمان در قالب طرح اقدام ملی مسکن

جنوب کرمان 1 سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان از تامین مسکن فرهنگیان در قالب طرح ملی مسکن خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، پیمان توکلی در حاشیه برگزاری ویدئو  کنفرانسی که با حضور مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان و مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد،اعلام کرد : با توجه به شیوه نامه طرح اقدام  ملی مسکن  و با توافق و تفاهم  دو اداره کل ، برای تامین مسکن فرهنگیان در هفت شهر ستان جنوب کرمان در قالب طرح ملی مسکن بر نامه ریزی شده است .

وی اظهار داشت :طبق مفاد تفاهم نامه ، اداره کل آموزش و پرورش باید با  معرفی و انتقال  اسناد  اراضی تحت مالکیت خود بنام سازمان ملی زمین و مسکن  نسبت به تغییر کاربری اراضی از طریق کمیسیون ماده ۵ که در اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان تشکیل می شود، اقدام کند.

وی همچنین ادامه داد: افرادی از این طرح می توانند استفاده کنند که اولا کارمند آموزش و پرورش باشند دوم توسط آموزش و پرورش ثبت نام کرده باشند و سوم طبق بررسی های اداره کل راه و شهر سازی واجد شرایط طرح باشند و در نهایت متقاضی باید در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده باشد.