شناسهٔ خبر: 81087 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان:

 تسریع در پاسخگویی به مردم با راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ استانها

IMG_4090.jpg مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان  با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگوی تلفنی ۱۴۱ در استانها گفت: تسریع  درپاسخ گویی و رسیدگی به شکایات مردم  از مزایای اجرای این طرح است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهدی خضری با حضور در مرکز مدیریت راه های استان اصفهان اظهار کرد: همزمان با آیین رونمايي از سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱  در سراسر کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ، اعضای هیأت عامل و معاونین اين سازمان  و مديران استان ها ، به صورت ویدیو کنفرانس، سامانه پاسخگوی تلفنی ۱۴۱ استان اصفهان نیز آغاز به کار کرد.

مهدی خضری افزود: پیش بینی می شود روند تردد در محورهای مواصلاتی کشور و استان اصفهان به ویژه در ایام تعطیلات عید سعید فطر افزایش یابد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود در آغازین روزهای واگذاری این سامانه به استان اصفهان، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات رضایت خاطر مردم را فراهم آورده و به ارتقا ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان کمک شایانی کند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ارتباط با مردم این اداره را پراهمیت توصیف کرد و افزود: انتظار داریم با واگذاری استراتژیک سامانه پاسخگویی ۱۴۱ به مرکز مدیریت راه های استان اصفهان، خدمت رسانی به مردم تسریع و تسهیل شود.

وی ادامه داد: شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است.

لازم به ذکر است، پیش از این سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در کشور متمرکز بود اما به منظور کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتورهای استانی از اطلاعات راههای حوزه استحفاظی،  تمرکززدایی و امکان پاسخگویی توسط سایر استان های معین،  اطلاع یابی مستقیم مدیران کل استان ها از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری،  افزایش دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی وقایع  این سامانه به استانها واگذار شد.