شناسهٔ خبر: 81105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خبر داد

استفاده از ۲۰۰ هزار تن آسفالت برای لکه گیری جاده‌ها درسال گذشته/ آغاز عملیات بهسازی و آسفالت محور عسلویه به پارسیان

سید حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت:امسال بنا داریم ۱۴۰ هزار تن آسفالت به منظور لکه گیری و بهسازی راه‌های شریانی استان بوشهر استفاده کنیم و برای این منظور ۴۰ میلیارد تومان نیز اعتبار در نظر گرفته شده است.

سید حمیدرضا علم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به بیان اقدام‌های انجام شده در زمینه روکش آسفالت و لکه‌گیری راه‌های شریانی این استان پرداخت و گفت: در این راستا محور شریانی کنار تخته به برازجان روکش و آسفالت شد،  همچنین ایمن‌سازی مناطق پرتگاهی، خط‌کشی، رنگ آمیزی و مبلمان جاده ای این مسیر نیز صورت گرفت.

او ادامه داد: بهسازی و آسفالت محور عسلویه به پارسیان در محدوده بستانو آغاز شده است، لکه گیری کمربندی برازجان نیز دردستور کار قرار دارد. همچنین ادامه آسفالت محور کنار تخته تا دالکی، لکه‌گیری محور ساحلی بوشهر تا گناوه و لکه‌گیری محور کنگان حد فاصل آبدون و لکه‌گیری محور کمربندی جم از جمله کارهای در دست اقدام است.

علم افزود: سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار تن آسفالت برای لکه گیری و آسفالت استفاده کردیم. همچنین اجرای ۳۰۰ کیلومتر چیپ سیل و ۲۰۰ کیلومتر فوگ سیل از دیگر اقدام‌های انجام شده در این زمینه به شمار می‌رود.